A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Metal

03.10.2016 12:46:42 | Kudla1
Kudla1
Já mám s Expressbusem zkušenost dobrou. Jely jsme s kamarádkou a našimi dcerami do Bibione a všechno bylo v pořádku. Autobus byl v dobrém stavu, klimatizace fungovala jak měla, delegát nám dal po cestě spoustu dobrých tipů, řidiči byli sympaťáci... Místa jsme měly u sebe (objednaly jsme si na jednu cestovní smlouvu 4 místa, tudíž jsme měly místa u sebe) a dokonce jsme seděly na "čtyřce" se stolečkem mezi námi, z čehož měly hlavně holky ohromnou radost :-) Čas v Bibione jsme si zorganizovaly po svém, delegáta jsme přímo tam k ničemu nepotřebovaly, takže netuším, jaké byly jeho organizační schopnosti :-) Záleželo nám hlavně na bezpečnosti dopravy a to Expressbus splnil na sto procent.

S Expressbusem zase ráda pojedu :-)
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
28.08.2017 18:20 81.201.48.***
Amsterdam 24.-27-8.2017  

Tímto způsobem bych se ráda vyjádřila k zájezdu do Nizozemska ve dnech 24.-27.8.2017..
Na této akci byly dobré jen tři věci a to páni řidiči, kteří nás bezpečně dopravili na všechna místa, destinace jako samotná a v poslední řadě hotel, kterému bych vytkla jen vzdálenost od Amsterdamu (cca 2 hodiny cesty, příjezd na hotel byl asi ve 23:00)..
Dále již vůbec nedošlo k večeři nabízené a zmiňované v programu zájezdu..
CK absolutně nesplnila mé očekávání, organizace byla téměř nulová a co se týče paní průvodkyně Šulcové, k tomu bych se snad ani nevyjadřovala..
Zmíním se jen na okraj.. První den jsme kolem 8. hodiny ráno přijeli do Alkmaaru na sýrový trh, který začínal až od 10h, což p.průvodkyně zjistila až na místě.. ale abychom dopřáli řidičům 9 hodinovou pauzu, museli jsme z města zmizet již krátce po desáté..
Dále kolem poledne příjezd do Amsterdamu a oznámení, něco ve smyslu: Tamhle si můžete koupit mapu a v 21:00 večer je sraz u autobusu.. aha..
Zmínila bych se hlavně o tom, že v DRUHÉM dni programu jsou zapsány prohlídky muzeí v Amsterdamu.. o čemž se paní průvodkyně zmínila PRVNÍ den hned několikrát a upozorňovala, že jsou prohlídky v plánu samozřejmě až DRUHÝ den, ať si lístky do muzeí hned PRVNÍ den zakoupíme. Já se držela programu, spoléhala jsem na to, že druhý den budou nějaké skupinové organizované prohlídky. Ovšem druhý den jsme do Amsterdamu přijeli až kolem 15. hodiny a 2/3 muzeí, na která jsme si lístky koupili, zavírali v 17.00 a navíc byli dost vzdálené místu, kde jsme byli vysazeni.. tudíž jedno muzeum jsme na úkor druhého museli vynechat a lístky nám tím pádem propadli..
Co se týče p.průvodkyně, ano, jisté znalosti o Holandsku měla, ale dát informace do souvislé věty, byl velký problém, natož mluvit hlasitě a srozumitelně (informace slyšelo vždy asi 15 lidí z celkových 70...)
Celé její účinkování na tomto zájezdu spočívalo především v tom, říct nám, kdy bude sraz autobusu, načež se čas ještě 3x změnil a nakonec sama přišla cca o 20 minut později.

Počítala jsem s tím, že jedu do Holanska s CK a průvodcem, že se dozvím zajímavé informace a uvidím zajímavá místa.. na procházení Amsterdamu jsme měli čas téměř 18 hodin.. ale další místa jako například Zaanse Schanz či Alkmaar nebo přístav Volendam? Maximální trvání rozchodu byly dvě hodiny a to ještě přeháním...
Poznávací zájezd tohoto typu jsem absolvovala vůbec poprvé a
celkově pro mě byl zájezd zklamáním a uvažuji i o reklamaci zájezdu. :-(

  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
28.08.2017 15:00 95.82.135.***
Nizozemsko a Amsterdam 24.-27.8. 2017  

Ráda bych moc poděkovala pánům řidičům za milý a ochotný přístup k zázazníkům a hlavně za bezvadnou a bezpečnou jízdu! Paní průvodkyně taktéž skvělá, velmi znalá destinace, předala nám spoustu užitečných a zajímavých informací. Teď ale i ty špatné věci. Zájezd jsme zařizovali přes společnost Invia, takže jsme na smlouvu nečekali, na rozdíl od jiného námi koupeného zájezdu, kdy nám 3x špatně poslali smlouvu se špatnými údaji a po naléhání, peníze za vrácení zájezdu vrátili. Taktéž komunikace s Ck a mezi pruvodkyni špatná a celkově špatná komunikace s Ck, kdy chyběly informace např.o hotelu. Nakonec část zajezdu spala v Rotterdamu, část ještě za Rotterdamem. Takže hodnotím takto: Paní průvodkyně a řídiči skvělé, CK špatné.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
28.08.2017 14:03 46.135.200.***
Re: Pochvala Provence  

Jako většinu zde kladných recenzí. Je jen divné, že stále beztrestně "jedou" dál, když tu bylo několikrát zmiňované, že okrádají klienty přeprodejem vstupenek apod. Asi má nekdo dobré známé.

  • Anonym (5)
Neregistrovaný uživatel
28.08.2017 13:03 195.113.70.***
Pochvala Provence  

188.95.60.*** Tak tuto recenzi si napsala CK Metal sama..evidentně podle IP adresy :-)))

Neregistrovaný uživatel
27.08.2017 09:35 188.95.60.***
Pochvala Provence  

Moc děkujeme za fantasticky zájezd a průvodkyni Lence Sobocikove. Sice náročný ale krásný zájezd. Hotely utulne, autobus luxusní,

Jste profesionálové a víte, jak mit vsechno dobre naplánovat, znovu jsme se přesvědčili, ze si vybereme zase u Vas zájezd
Fišerová

Neregistrovaný uživatel
26.08.2017 20:14 195.235.52.***
STÍZNOST NA DELEGÁTA PARÍZ 15.8.2017  

Podavame touto formou stiznost na delegatku ck Metal na zajezdu do Parize pi. Salakovou. Delegatka se chovala nevhodne a arogantne, jednala povysene a ironicky a dokonce vulgarne. Upozornujeme timto cestovni kancelar na podivne praktiky s vybiranim penez na vstupy do pamatek. Tato pani zkazila dovolenou nasi rodine uz podruhe. Tentokrat, kdy jsme se museli stat svedky neuveritelnych hadek mezi branicimi se zakazniky pred neomalenym pocinanim delegatky a podruhe pred nekolika mesici na zajezdu take do Parize s ck Metal, ktereho se ucastnila dcera s manzelem. Tam delegatka prodavala predrazene jizdenky. Ceny jsme si zjistili na internetu. Pani delegatka Salakova je urcite profesionalka, ale pouze v tom, jak osidit zakaznika ck Metal. Jeji profesionalita je ale velmi nizka, to co jsme se od ni dozvedeli nema s odbornym vykladem rozhodne nic spolecneho. Jeji radoby vtipne lec trapne rozpravky vsechny zucastnene obtezovaly. Trapne vtipky by se spis hodili na pavlac nebo do klubu duchodcu, ale ne na poznavaci zajezd.
Pokud ji prace s lidmi nebavi a dava jim jen najevo jak ji obtezuji, at toho radeji necha. Kdyz zakazniky obira o penize, mohla by byt na ne alespon mila a ne je stale peskovat a jednat s nimi jak s podradnymi a delat stale dusno. Zkazila nam uz druhy zajezd s ck Metal. Na dalsi uz nepojedeme, protoze bysme se mohli setkat znovu s touto osobou. A to bysme opravdu nechteli. Doporucujeme vsem, kteri maji odvahu cestovat s ck Metal, aby si predem zjistili informace o delegatovi nebo budete mit zkazeny zajezd jako my. Nikdo nechce byt na dovolene ponizovan a peskovan jak maly harant.
Zklamani zakaznici ck Metal

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 22:47 94.112.42.***
Re: Vysvětlení CK Metal  

mazání medu :(

Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 22:21 94.112.42.***
Re: CK Metal, Expressbus, Paříž  

když jede 60 a více lidí a u každého třeba jen 5 E navíc ,tak je potom někdo pěkně v balíku.A točí se to nejmín 1 krát týdně. Přemýšlej magore a nééé že je to pár eur. To může napsat jen tydýt :(

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 19:50 37.48.4.***
Re: všechny recenze na zájezd 15-20.8. Paříž  

My taky seděli na hoře takže všechny pozitivní recenze nejsou od lidi dole.

Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 14:05 83.208.250.***
recenze na zájezd 15-20.8. Paříž  

Musím říct, že po zmiňovaném konfliktu s cenami vstupenek se atmosféra v autobuse opravdu zhoršila, nikomu nebyla příjemná a nikdo o ni nestál. Cestující se totiž rozdělili na 3 tábory – jedni hájili své peněženky, druzí zase paní průvodkyni a třetím to bylo zcela jedno. Pokud uznáme, že k dispozici nebyli skupinové vstupenky, budeme ignorovat nápis „groupe adulte“ na zadní straně a řekněme, že i ony zmiňované ženy dobře neporozuměly informaci, kterou podle jejich tvrzení dostaly přímo u pokladen, dostaneme se k tomu, že alespoň studentům sleva na lístek poskytnuta být mohla. Studentské lístky se totiž prodávají i pro jednotlivce, jak si jistě každý dokáže na oficiálních stránkách přečíst. (https://www.tourmontparnasse56.com/en/practical-information/rates/) Problém se studentskou slevou se ovšem netýkal jen vstupenky na Montparnasse. Musím ale podotknout, že v jednom případě se studenti dokázali obhájit a paní průvodkyně slevu vyjednala dodatečně. Je třeba také říct, že nikdo nenapadal přímo osobu paní průvodkyně jako takovou, ženy od ní pouze žádaly vysvětlení. Uznávám, že ne přívětivým tónem, ovšem ani z druhé strany konverzace na toto téma nebyla reakce podávána nejlepším možným způsobem. Dále pokud tady někdo mluví o hrubém chování vůči paní průvodkyni ze strany „ztracených“, ten už si opravdu nevidí do pusy. :-(
P.S. Také nejsem z těch, kteří by na někoho během zájezdu řvali.

  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze