A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Azur reizen

22.09.2007 12:48:23 | Choclairs
Naše zážitky s CK Azur reizen se dají shrnou jedním slovem jako OTŘESNÉ!Začalo to už v letadle cestou do Tunisu.Mají smlouvu s Kartago a letadla a hlavně služby v něm jsou více než zarážející.absence teplých nápojů na palubě letadla jako i bageta jako jídlo v něm podávané..za celý pobyt v Tunisu jsme delegátku viděli jen jednou a to ještě v poklusu..nehledě na to,že nám na poslední chvíli zrušili naplánovaný odlet z destinace o 4,5 hod.a my cestující z letiště ještě 250km,tak ztratili nárok na spoje,které jsme měli zaplaceny přes společnost Student agency..dostali jsme se tak do velkých problémů s návratem domů..Měla jsem možnost už trávit svoji dovolenou s různými CK,ale takovou zkušenost jako jsem měla s CK Azur reizen bych nepřála ani svému největšímu nepříteli a varuji všechny kdo uvažují o cestě s touto CK,aby si to raději rozmysleli a zvolili jinou CK,která bude zárukou jejich spokojené dovolené...Šťastnou cestu bez CK Azur reizen vám přeje Marie...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
kulatyctverec 22.08.2016 17:46
Re: způsob českého cestování  

Ono už to, že si někdo vybere tuto cestovní kancelář o tom člověku něco vypovídá... nelze se pak vůbec něčemu divit...

Neregistrovaný uživatel
22.08.2016 17:30 213.220.232.***
Re: způsob českého cestování  

A jaképak ty jsi národnosti ty chytračko, že se stydíš za český národ? Ty jsi akorát zaměstnanec cestovky, který má za ůkol urážet klienty, kteří nebyli spokojeni se zájezdem. A aby se delegát o klienty detailně postaral, to je snad jeho povinnost , ne? Každý, kdo cestuje po vlastní ose, dělá moc dobře. Nemusí platit cestovkám 100% navýšení každého zájezdu a ještě poslouchat drzosti delegátú. Peníze je lepší platit přímo letecké společnosti a hotelu, žádné cestovce. Já čtu jen samé drzé intervence od pracovníkú cestovek na cokoliv, co se jim nelíbí.

Neregistrovaný uživatel
29.06.2016 15:55 194.228.13.***
CK AZUR REISEN  

Naše zážitky s CK AZUR Reizen jsou otřesné. V žádném případě s touto CK nejezděte. Po příletu do Turecka nastal velký chaos. paní delegátka byla otřesná a ani s námi nejela do hotelu. Stačila nám oznámit, že ji nemáme obtěžovat, že má na starosti spoustu hotelů a že nenavštíví všechny. Takže jako lidé, kteří bohužel neumí cizí jazyky, jsme neměli šanci zjistit jaké možnosti oblast nabízí, jaké výlety , na co si dát pozor. To se dalo zvládnout, ale to nejhorší přišlo po tom, co podle instrukcí jsme měli dostat 1den před odletem přesný čas odjezdu od hotelu a čas a číslo letu. paní delegátka se neobtěžovala nás informovat. Po odeslání SMS se ozvala s tím, že odjezd je v 15 hod. Čas odletu a číslo nám nesdělila. Otřesný zážitek a pátrání na letišti. Po veškerých kontrolách nám bylo sděleno, že neodletíme. Paní delegátka dorazila později a cestovala do CZ s námi. Vznikly problémy na letišti a drželi nás tam další 4 hodiny, než jsme odcestovali. Paní delegátka nám řekla, že už s námi nemá nic společného. Údajné info, že nebyly zaplaceny zpáteční letenky a že se máme obrátit na CK. Na napsala pouze, že jim to je líto a to bylo vše. Pokud uvažujete o této CK varuji vás- nejhorší zážitek. Přeji Vám pěknou dovolenou, ale né s touto CK

Big smile 31.12.2014 15:44
Re: CK Azur reizen  

Veronika P.: Musím uznat, že když už Vám cestovka hotel měnila tak se mohla pochlapit a dát Vás do podstatně lepšího hotelu, ale buďte si jistá, že jste si polepšili jak hotelem tak oblastí. Ostatně recenze na Tripadvisor má slova potvrzují, Acar je zavedený hotel, je blíž centra a podle toho co jsem slyšela tam lidé jezdí opakovaně. Bayar Beach už minimálně jednou měnil jméno a to dobrý hotel neudělá a ani s tímto jménem se kvalita nezměnila takže si buďte jistá že jste si polepšili ale ne tak jak by se na výměnu slušelo, tedy ne markantně polepšili.

redaktor
31.12.2014 13:44 89.102.11.***
způsob českého cestování  

Naprosto souhlasím s názorem Big smile.Je neskutečné na co všechno si čeští klienti stěžují ,za tzv čecháčky se dost stydím A co teprve újma z radosti ze zkažené dovolené-t musel vymyslet totální *****,to může reklamovat každý naprosto všechno ne?.Delegát není osobní sluha,máte problém se změnou letu?copak zato může CK?češi jsou neskuteční maloměšťáci,cestování je luxus a pokud si nehodláte zaplatit slušný hotel tak se není čemu divit ,že skončíte v nějaké díře Český národ .neustále jen řve a pokud jim delegát neřekne detalně vše netrefí ani z autobusu,jak houpé ovce!!.Ani po 25 letech se v této zemi chování lidí nezměnilo,naopak.Jsem ráda,že nemusím pobývat v hotelích pro levnou českou klientelu,vždycky mají totiž problém,i když jsou v hotelu co si sami zakoupili,ale hlavně,že to BYLO LEVNĚ!!!

  • Anonym (1)
  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Tylínek 10.08.2014 18:59
Nedůvěryhodná CK  

Byly jsme s touto CK letos v červenci na ostrově Rhodos. Zájezd byl objednán přes cestuj.cz a 50% záloha zaplacena v dubnu. Po příletu nám bylo oznámeno, "že se stala nemilá věc a rezervace v námi objednaném hotelu byla zrušena. A že se to stává u všch cestovních kanceláří (nevím teda, cestuji asi 15 let s různými - malými i velkými CK - a nikdy se to nestalo) Budeme sice dál od pláže, ale blíž centra. Navíc místo polopenze dostávtme all inclusive.." Po počátečním rozčarování se nám ale nakonec v hotelu líbilo (původně Faliraki Bay byl vyměněn za Aparthotel Tsampika). Pohodová rodinná atmosféra a jídlo také nebylo špatné. Přesto je pro mě tato CK dost nedůvěryhodná, čas odletu nesouhlasil s číslem letu, čas odjezdu od hotelu byl během pár hodin před odjezdem v info knize přepsán na dřívější odjezd. Ve čtvrtek nám na info schůzce bylo sděleno, že mají akci na pronájem auta 3 dny za cenu 2, ale při objednání v sobotu dopoledne bylo sděleno, že akce byla ukončena (aniž bychom byli předem upozorněni na to, že dobu trvání akce si určuje půjčovna, tak ať s tím počítáme). Po nespokejené sms jsme sice auto za akční cenu dostaly, ale dalším klientům CK již přišla jen sms, že "akce na auta byla ukončena". Delegátka se snažila nás odradit od samostatných výletů, abychom si zaplatili drahé výlety od nich. A ačkoliv nám prodloužili dovolenou o 1 den (odlet v neděli místo v sobotu, což jsme věděly předem), rozhodně s touto CK již nemám v plánu nikam cestovat :-(

Veronika P.
12.07.2014 09:36 93.99.130.***
Turecko 4-11.7 2014... původně hotel Beach Bayer Cluc, změněn na Acar  

Nikdy více! Dva autobusy přebukované hotely, dozvěděli jsme se to až na letišti, kde nás delegátka odpálkovala třemi větami, strčila nám do ruky papír bez jediné užitečné informace (její číslo tam sice bylo, ale dovolat se na něj se nám nikdy nepodařilo, stejně tak nám nikdy paní delegátka neodepsala na sms). Hotel byl samozřejmě horší, dál od pláže, pokoje 2*2 metry, smrad, špína, obsluha v ušmudlaných tričkách, stravování co dům dal, voda nezahrnuta v all inclusive, místo náramků na all ic. jsme měli papírek ;-) atd... Po dvou dnech dorazila delegátka, arogantní, sdělila nám, že je to běžná praxe, když mění hotel. Původní hotel, kde jsme měli být jsme chtěli vidět, ale nevzala nás tam (radši, už od pohledu byl mnohem lepší). Jednomu klientovi dokonce vyhrožovala, že ho z hotelu vyhodí (a může mít po dovolené), protože si na ní stěžoval. Nesdělila nám žádné informace o stravování, o měně, o okolí, výletech. Taktéž tato "informační schůzka" byla poslední příležitost, paní delegátku vidět. Všichni jsme podávali reklamace přímo na místě, vše vyfotili, rozhovor s p. delegátkou nahrávali. Dáváme nyní tip na ČOI, dále reklamace budeme řešit, předáme celý vydařený zájezd mediím ať to rozmáznou a tato cestovka snad potom už nikoho nenapálí. Někteří klienti chtějí podávat žaloby.

Veronika P.
12.07.2014 09:36 93.99.130.***
Turecko 4-11.7 2014... původně hotel Beach Bayer Cluc, změněn na Acar  

Nikdy více! Dva autobusy přebukované hotely, dozvěděli jsme se to až na letišti, kde nás delegátka odpálkovala třemi větami, strčila nám do ruky papír bez jediné užitečné informace (její číslo tam sice bylo, ale dovolat se na něj se nám nikdy nepodařilo, stejně tak nám nikdy paní delegátka neodepsala na sms). Hotel byl samozřejmě horší, dál od pláže, pokoje 2*2 metry, smrad, špína, obsluha v ušmudlaných tričkách, stravování co dům dal, voda nezahrnuta v all inclusive, místo náramků na all ic. jsme měli papírek ;-) atd... Po dvou dnech dorazila delegátka, arogantní, sdělila nám, že je to běžná praxe, když mění hotel. Původní hotel, kde jsme měli být jsme chtěli vidět, ale nevzala nás tam (radši, už od pohledu byl mnohem lepší). Jednomu klientovi dokonce vyhrožovala, že ho z hotelu vyhodí (a může mít po dovolené), protože si na ní stěžoval. Nesdělila nám žádné informace o stravování, o měně, o okolí, výletech. Taktéž tato "informační schůzka" byla poslední příležitost, paní delegátku vidět. Všichni jsme podávali reklamace přímo na místě, vše vyfotili, rozhovor s p. delegátkou nahrávali. Dáváme nyní tip na ČOI, dále reklamace budeme řešit, předáme celý vydařený zájezd mediím ať to rozmáznou a tato cestovka snad potom už nikoho nenapálí. Někteří klienti chtějí podávat žaloby.

petr
11.01.2014 17:56 78.45.116.***
Re: Zájezd bez delegáta  

Problém na dovolené Rhodos jsme měli u CK Azur Reizen podobný. Zaplacená záloha 50 % v lednu 2013 na termín od 22.6.2013-do 3.7.2013 pro hotel, který jsme si vybrali, v dobré víře, že strávíme pěknou dovolenou. Na letišti ostr. Rhodos nám bylo v noci při příletu delegátkou Jitkou (to je ta ochotná delegátka co se starala i o Vás) sděleno, že v noci, když jsme byli v letadle, majitel hotelu smlouvu zrušil. V noci už se neobtěžovala jet s náma do náhradního"hotelu", protože dobře věděla, že na tento podvod co udělali bychom nepřistoupili.Odvlekli nás do vybydleného "hotelu" asi 30 km od původního, který jsme si původně vybrali a řádně dopředu rezervovali. Hned v noci jsme ji volali, že je nutné něco v této věci dělat, ale bylo vidět, tu její neochotu. Sepsali jsme reklamaci, protože se to týkalo i stravy a stravovacího zázemí, které bylo otřesné. Špína, plíseň zápach, zatuchlost, švábíci, mravenci atd. Ubytovací prostory,strava a stravovací zázemí, vybavenost "hotelu" bazen mini, animační program pro děti v hrozném stavu nebo vůbec. CK Azur Reizen se snaží z reklamace vylhat a kompenzaci, kterou nám nabídla je směšná, která neuhradí ani telefon mezi Rhodosem a Prahou.
Je dosti s podivem, že taková CK může existovat a Agentura Zájezdy.cz s takovouto CK spolupracuje a nabízí klientum jejich služby. Věříme, že se stane nějaká náprava, v zabránění podvádění klientů. Na vyřízení naší oprávněné reklamace čekáme dodnes.

Tomas
19.12.2013 09:47 77.48.28.***
Re: Zájezd bez delegáta  

Po zkusenostech z dovolene na Rhodosu, bych Maxi Reisen spise nedoporucil.
Pro vysvetleni prikladam text nasi stiznosti na CK, kterou Maxi Reisen opakovane zamita, s vysvetlenim, ze jsme si vlastne polepsili a delegatka Jitka je pry jedna z nejlepsich.
Chtel bych jeste podotknout, ze nase stiznost by nejspise vůbec nevznikla, pokud by po pochybeni CK nasledovala
vstricna omluva od delegatky CK. Jeji chovani a pak i nasledna reakce CK na naší stiznost nas však utvrdila v tom,
ze bude dobře, pokud CK takove chovani nebude prochazet.
Tomas

Stížnost na průběh zájezdu 25.9. - 5.10.2013, Rhodos, hotel Koala, Rezervační číslo 2004677

Od 25.9. do 5.10.2013 jsme trávili dovolenou v hotelu Koala v Kolimbii na ostrově Rhodos.
Dne 3.10. jsme se vrátili z dopolední části výletu do hotelu na oběd. Zde nás čekalo nemilé překvapení: Bylo nám sděleno, že hotel se toho dne zavírá, tudíž už tam žádný oběd nedostaneme a budeme přestěhovaní do hotelu Mistral. Touto situací jsme byli naprosto zaskočeni a nechápali jsme, jak je možné, že nás nikdo neinformoval, i když v hotelu museli datum uzavírky dávno vedet.
Telefonovali jsme delegátce CK (Jitka). Nedočkali jsme se žádné omluvy ani vysvětlení. Sdělila nám, že ona nic neví, dotázala se, jestli máme oběd a že hotel Mistral, kam jsme mezi tím bez zavazadel dorazili, má o hvězdičku vice. Byli jsme v soku a zadali sepsání reklamace. Domluvili jsme si schůzku na odpoledne, které jsme měli stejně zkažené, protože místo plánovaného výletu vypujceným autem jsme balili věci a stehovali se do jiného hotelu. Pani delegátka později telefonovala a domluvenou schůzku zrušila s tim, že se můžeme sejít další den dopoledne v 11 hod, nebo stížnost sepsat na letišti, kde prý bude spousta casu. Protože bychom dopoledni schůzkou přišli o další půl den, kdy jsme měli pronajaté auto a plánovali výlet, zvolili jsme raději sepsání stížnosti na letišti.
Na letišti nám paní delegátka dala formuláře a my jsme na lavičce (bez její asistence) sepisovali stížnost. Ještě nám zdůraznila, abychom si pospíšili, že musí odjet a že nám přeci nabízela schůzku v hotelu. Z jejího celkového jednáni jsme byli opět nemile překvapeni a nebylo nám jasné, proč nám tedy nedoručila formuláře do hotelu, když se stejně sepisování stížnosti neúčastní. "Korunu tomu pak nasadila“, když jsme jí stížnost předávali a na dotaz, jestli si to přečte, odpověděla, že jí je jedno co tam je!
Na Řecké ostrovy létáme relativně často (téměř každý rok), ale s takovýmto přístupem a chováním delegáta CK jsme se ještě nesetkali.
Pro pani delegátku jsme přestali být zajímaví už při první schůzce (na kterou dorazila s 25 min zpožděním), a zjistila, že nám neprodá žádný výlet ani nezprostředkuje půjčení auta, které jsme si zajistili sami. Informace podala jen všeobecné, typu počet obyvatel, délka, sirka ostrova apod. Na dotaz, jestli je v hotelu informační kniha CK, odpověděla, že ne, že ji lidi odnášejí a že žádnou už zřizovat nebude.
Myslíme si, že takový člověk, který se ještě ke všemu v nepříjemných situacích o klienty nepostará, nemá na postu delegáta co dělat. (po přečtení internetových diskusí na téma delegátka Jitka pak vidíme, že nejsme sami, kdo má tento názor).
Na základě těchto událostí Vás žádáme o náhradu za velmi nepříjemné zážitky, za pronájem auta dne 3.10., kdy jsme se museli místo plánovaného výletu nečekaně stěhovat do jiného hotelu a neposkytnuté služby delegáta CK.

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze