A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

České kormidlo?

02.03.2008 17:25:54 | ivetk
Aké skúsenosti máte s touto CK? Syn sa chystá s nimi do Chorvátska do hotela Kněžovič. Dakujem
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 18:21:31 86.49.3.***
Re: Plitvická jezera  

Už víte ?

Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 18:15:48 86.49.3.***
Re: CK České Kormidlo  

Nevím proč byste měl být opatrný. Důvěra především. Na tom CK Kormidlo staví.

Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 18:09:26 86.49.3.***
Re: CK České Kormidlo  

Milá Sally.

I Váš bývalý a zklamaný klient CK Kormidlo pochopí, že kamínek může vletět do skla jakéhokoliv autobusu. Je to zřejmně zákazník chytřejší, proto bývalý.
Že se vyděsil při pohledu na logo Vašeho autobusu je pochopitelné, ale přesto pochválil autobus, který jste zajistili.

Takže bych spíše rozuměl tomu, že se omluvíte za zájezd z roku 2010. Zbytečná nemožnost použít WC je fragnantnější pochybení a není zaviněno nepředvídatelnými okolnostmi. Pouze lidským faktorem. Tedy přesněji, hloupostí, nebo nezájmem zaměstnanců CK Kormidlo.

Ale když dáte na cestu ještě větší slevu, třeba si zákazníci nedovolí ztěžovat.



  • Sally
Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 17:24:29 86.49.3.***
Re: CK České Kormidlo  

Škoda, že jste nečetla nejdříve recenze a teprve ptotom ceníky.

Chorvatsko za 24 hodin ?

No doprava CK Kormidlo to je asi takové mezinárodní MHD. Lidé nastupují a vystupují. A autobus nemůže jet nejkratší cestou, protože by lidé nemohli nastupovat a vystupovat. To je přeci jasné.

Majitel by Vám to vysvětlil. Ale on se o nespokojenost zákazníků na těchto stránkách nezajímá. Vyjimečně a naposledy v roce 2013.

A chudáci řidiči. Řídí a ještě se musí bavit s lidmi a vysvětlovat, proč je musí vysadit tam, kde je to pro cestujícím nejméně vhodné. Doufám, že nevyjadřoval svou nasr. za jízdy. To by pak porušoval pravidla silničního provozu.
No ale byl to jen řidič CK Kormidlo.

Co se týká hendikepovaných spoluobčanů, zájezdy jsou pro zdravé a pokud máte nějaké problémy, měli jste se konkrétně dotazovat a případně si i nechat potvrdit bezproblémovost přístupu k domu i moři. I když si myslím, že by Vás s takovýmhle požadavkem poslali v kanceláři CK do pr. Navíc takovéhle informace nemají. Ale třeba se mýlím ?

Ale vždy je to lidech. V této CK, bohužel.

Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 16:44:00 86.49.3.***
Re: CK České Kormidlo  

To neznamená, že když se jedná o lowcost cestovní kancelář, musím počítat s problémy.
Akceptovat se dá možná kvalita dopravy a ubytování.

Ale pokud CK nedokáže vznikající problémy řešit a dokonce není kvalita slušnosti zaměstnanců na standardní úrovni, všichni potencionální klienti, by se takové CK měli zdaleka vyhnout.

Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 16:34:57 86.49.3.***
Re: České Kormidlo Makarska  

Dobrý den.

Jste fajn klient. Chválíte a dokonce doporučujete CK, která Vás ubytuje místo dvou dvoulůžkových pokojů do jednoho dvoulůžkového s dvěma přistýlkami.

Když bych provozoval CK, pozval bych Vás každý rok. Škoda, že takových klientů jako jste Vy, není více.

Neregistrovaný uživatel
16.12.2018 16:20:09 86.49.3.***
Re: CK České Kormidlo  

Pane Polisensky.

Kdo má méně peněz, nebo jen nechce utratit více, než musí, vybere si CK s levnějším zájezdem. A není Vaším problémem, posuzovat, zdali tento klient je, nebo není, vychytralý.

A neznamená to, že v případě změny, tedy nedodržením podmínek zájezdu, proklamovaných Vaší CK, bude a musí být spokojen.

Je spíše pravděpodobné, že si Váš nespokojený zákazník postěžuje. Ale pokud Vás jeho výhrady a vyjádřená nespokojenost nezajímají, je to zase vyjádření Vašeho nezájmu o klienty, kteří již zaplatili.

Služby Vaší CK jsou služby, které nabízíte zákazníkům z důvodů předpokládaného zisku. A kvalita služeb je to co klienty láká, nebo odpuzuje.

Neudržíte - li základní kvalitu služeb, neudržíte ani zákazníky, tedy zisk, kvůli kterému cestovní kancelář provozujete. Proto kupujete nové autobusy a snažíte se vše dobře zorganizovat.

Podle referencí z roku 2013 se Vám to moc nedařilo. Třeba je to dnes, po pěti letech lepší ?



Neregistrovaný uživatel
09.12.2018 16:52:27 78.45.143.***
České kormidlo Makarska  

S touto CK a jejich autobusovým dopravcem AUTOKAREM.cz již nikdy nikam.
Při jízdě na Makarskou dne 30.6.2018 řidič autobusu nad ránem (ve 4.30 hod) na dálnici usnul, pravý bok autobusu o svodidla odřel a rozerval, a ohrozil tak životy všech cestujících. Po nehodě nezastavil - zastavil až po 1/2 hodině na odpočívadle. Ještě že tam ta svodidla byla, jinak jsme možná dopadli stejně, jako zabití účastníci zájezdu v roce 2012 jiné CK.
Při cestě zpět řidiči bloudili po maďarské dálnici a jeden úsek projížděli 3x, než našli správnou cestu na ČR.
Proto s nimi již nikdy více!!

Neregistrovaný uživatel
09.12.2018 13:22:46 83.240.83.***
delegátka  

Mám nedobrou zkušenost ,hned ráno,při příjezdu do Zagrebu,nám dala rozchod na chvíli a popletla sraz,řekla že se sejdeme v 8.45 hod ,ale už v 8.15 odešla a o polovinu lidí co došli načas se nestarala.Po telefonu jsme jí museli sehnat,abychom se dozvěděli aspon podrobnosti odjezdu.Co byl druhý problém ,bylo nám řečeno v 17,30 hod V určitý čas jsme tam čekali a autobus nedojel,delegátka jednomu telefonovala,že se odjezd posune .Nikdo nic nevěděl a až když jí více lidí volalo kde je autobus a ONA.Bylo nám řečeno že
přijede v šest.Přišla beze slova omluvy, .Paní delegátka se o nás vůbec nestarala ,měli jsme dojem ,že jí spíše vadíme.TAKŽE MILÉ KORMIDLO NIKDY VÍCE.

Neregistrovaný uživatel
06.12.2018 00:02:08 86.49.3.***
Re: Naprostá nespokojenost  

Naprosto souhlas a lidi, nenechte se rozhodit jedním žbrblalem. Ať si dovolenou kazí sám sobě.

Zpět na všechny diskuze