A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CA Travel Esprit

04.07.2012 16:11:17 | admin2
admin2
Dobrý den, vzhledem k tomu, že v předchozí diskuzi o CA Travel Esprit se objevily sporné recenze, jak již ve smyslu kladném, tak i záporném, otevíráme toto téma znovu. Každého pisatele zde žádáme, aby se identifikoval, tzn. nepsal jako anonym, jinak si vyhrazujeme právo příspěvek smazat. Díky moc za pochopení.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Kamila Nováková
21.05.2015 14:52 88.103.61.***
Re: Marné čekání  

to se asi nedočkáte, když je firma v insolevnčním řízení? .... taky marně čekáme, ale nemá to cenu.

Jaroslava Baierová
29.01.2014 00:15 78.45.147.***
Marné čekání  

Již 2 roky marně čekám na vrácení peněz za neuskutečněný zájezd. Vzhledem k jednání CA TRAVEL ESPRIT se asi nedočkám.

  • Anonym (1)
  • Anonym (4)
Honza
19.08.2013 16:30 84.42.194.***
Re: diskuse může být ukončena,  

a i kdyby tam pracovali,tak co? To uz nikde pracovat nesmeji? Pokud vim,tak stavajici jednatel firmy poslal do medii a na krachy cestovek svoje vyjadreni a kde je jeho zneni? Bohuzel nikde. Ono je jednoduchy nekoho obvinit, ze vsechno zpusobil,ale pravda muze bejt taky jina. Jenze to neni tema pro media.Lidi maji radi utrpeni,hruzu,senzace. Takze je po senzaci a media zverejni jen to co se hodi. Honza

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
admin2 15.08.2013 12:55
admin  

Dobrý den,

diskuzi zatím ukončovat nebudeme i přes situaci, která nastala. Odkazy od Andrey sem musím nasdílet znovu, neboť její příspěvek obsahoval jména zaměstnanců společnosti, což jsme už opakovaně žádali, aby se nedělo. Tak tedy:

http://www.krachycestovek.cz/clanek/409-cestovni-agentura-travel-esprit-je-v-upadku-dluzi-11-milionu
http://www.krachycestovek.cz/clanek/410-padla-agentura-travel-esprit-mela-problemy-uz-vloni
http://www.krachycestovek.cz/clanek/411-byvali-zamestnanec-ca-travel-esprit-se-krachum-cestovek-msti-na-facebooku

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Milan
14.08.2013 21:59 37.188.224.***
Re: diskuse může být ukončena,  

Tak oni ted pracuji v nove cestovni agenture pana VF ... Alespon se to rika :-(

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
admin2 04.06.2013 16:26
Re: admin2  

Zdravím Globíku,

z příspěvků bohužel nemohu odmazávat jen jména, musím je mazat celé a co se týče jmen, v této věci jednáme v součinnosti s právním oddělením. Ale to jsem tu opakovaně říkala a žádala, aby se do příspěvků jména nedostávala - není nutné přece psát ten a ten je lhář, stačí to obecně a s příspěvkem nebude problém.

Příspěvek v jiném vlákně jsem viděla, ale bohužel jsem nemohla vědět o reportáži, která potom proběhla televizemi - já nemám důvod lhát, o konkrétní věci mám stejně informací jako vy (a méně než poškození klienti).

Prosím pochopte, že negativní recenze atd. tu být mohou, ale za respektování našich pravidel - tzn. zejména ne užívání jedné IP adresy k několika nickům a podobně, jak se tu děje a pokud je to možné, vynechat z příspěvků konkrétní jména fyzických osob, zejména pokud jednají za osoby právnické.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Globík 04.06.2013 14:52
Re: admin2  

Milý admine2, s dovolením se zastanu paní Heleny:
Pokud má být diskuze nezávislá, není možné, aby někdo mazal příspěvky jen proto, že se v nich objevují jména osob. Brání vám snad něco, abyste mazali jen ta jména a příspěvek zůstal? A nezlobte se na mě, ale tvrzení "Nemůžeme zde poškozovat dobré jméno jednotlivců ani firem." je více, než směšné. 1) Chcete říci, že pokud má někdo dobré jméno, nesmí se tu o něm psát nic špatného? 2) Nejvíce se maže ve vláknech, která jsou o firmách a osobách, které dobré jméno dávno ztratili.
A vztahy ve firmě (zde adminů a právníků) zákazníky nezajímají. Zákazník chce službu a co jeden zaměstnanec musí (nesmí) podle nařízení druhého, zákazníka nezajímá. A zdejší uživatelé zákazníci jsou, byť za přispívání a čtení nic neplatí. Orbion provozuje soukromá firma za účelem zisku a "platbou" uživatelů jsou např.reklamy, které jsou na Orbionu. Pokud nejste zaměstnanci, ale dobrovolníci, tak to při těch tlacích ze dvou pólů poněkud nechápu (mně osobně by to nebavilo, což je předpoklad dobrovolnické práce).
Mimochodem, když jsme u těch "dobrých jmen", nikdo se nevyjádřil k mému příspěvku v jiném vlákně:
"Bylo tu adminem2 jinými slovy tvrzeno, že jeden pán byl poškozen jednáním zaměstnance shodných iniciál, dlouho se z toho vyhrabával a nyní podniká svědomitě a poctivě. V reportáži zazněly odlišné informace. Někdo tedy evidentně lže. Je to ČT, dotyčný pán jehož jméno se tu nesmí psát nebo admin2?"
Je to proto, že na to ještě nikdo neměl čas nebo proto, že se vlastně neví, kdo lže?

  • Anonym (1)
admin2 04.06.2013 13:12
Re: admin2  

Milá Heleno,

chápu Vaši rozhořčenou reakci. My jako admini zde stojíme na dvou pólech - jednak chceme zachovat nezávislou diskuzi, na druhé straně jsou tu ale naše pravidla a doporučení právního oddělení. Nemůžeme zde poškozovat dobré jméno jednotlivců ani firem.

Například nyní se zde objevily 2 příspěvky pod různými nicky z jedné IP adresy, takové rovnou mažeme, protože je to proti pravidlům našeho webu a máme podezření z nekalosoutěžního jednání.

Samozřejmě naše diskuze nemá žádné spojení s žádnou CA ani CK, kde jsou tyto problémové diskuze, nemáme žádný zájem na tom je hájit. Jen chceme udržet diskuzi na obě strany ještě v mezích slušnosti a právních norem.

Děkujeme za pochopení. Znovu dodávám, že mě velmi mrzí, že se někteří klienti octili v nesnázích a věřím, že se vše podaří vyřešit.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Helena
04.05.2013 22:09 90.182.20.***
Re: admin2  

Už jsem si myslela, že nebudu nadále přispívat do diskuze, ale příspěvek admina mi jako vždy hnul žlučí. Co si to vůbec dovolujete k lidem, kteří u této společnosti přišli o statisíce? Pohoršovat se nad jejich varováním pro další klienty, aby si raději dali pozor, protože hrozí velice reálná šance přijít o peníze i dovolenou!!!! Jestli tady někdo překrucuje informace, tak jste to vy a pan Řezáč. Už jednou jsem na vaše neobjektivní stranění espritu upozornila. To že firma bude i nadále aktivně pokračovat v prodeji zájezdů je po mých zkušenostech spíše odstrašující konstatování. Strategický partner, který dá do cestovní agentury 9 milionu, aby umořil dluhy za poslední 4 roky by musel být blázen. Já jsem před 2 lety sice nezůstala s přítelem a kuframi na letišti, ale protože zájezd nebyl zaplacený CK a vyšlo to najevo už při záloze, tak jsem je ani nebalila a peníze jsem vymáhala hodně dlouho. Arogance pana Řezáče a sliby pana Pospíšila mi stále znějí v uších. Proto nechápu jeho poznámku, že všechny zájezdy klientů jsou uhrazeny. Kde se teda berou ty milionové dluhy klientům a cestovním kancelářím????? Z uhrazených zájezdů můžou být dluhy v bance nebo u jiných věřitelů, ale ne cestovek a platících zákazníků. K této otázce by mě vysvětlení jednatele opravdu velice zajímalo.

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
03.05.2013 22:48 85.71.116.***
Re: admin  

Oprava: o balkónu zdarma. Zs

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze