A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Animátor ck

24.04.2014 18:20:02 | Dameli14
Dameli14
Již 2 roky pracuji jako animátorka u ck(dětská).Práce mě moc baví a to sem dělala u ck Exim tour 2x za rok a pak u ck Fischer.Tento rok letím dělat animátorku opět u ck fischer,ale příští rok se chystám dělat animátorku u ck blue-style.Nemáte někdo nějaké zkušenosti?Budu za ně velice ráda.Každopádně u fischera už asi příští rok animátorku dělat nebudu,sice je to skvělá ck,ale chci zkusit jestli ještě někde nebude líp.Ale každopádně řikám aby jste měli taky jak já hodnotím dělat animátora u fischera:je to tu prima
Exim tours:děti to v tomhle clubu mango moc nebaví,program se mi nelíbil(už víckrát ne!)
A to je všechno s pozdravem,naschledanou...................
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
12.09.2014 22:02 88.102.222.***
Re: Animátor ck  

Co to znamena dvakrsz do roka? Leto a v zime trebs egxpt? Jaka je mimimalni doba plat?

Dameli14 24.04.2014 19:20
Animátor ck  

Již 2 roky pracuji jako animátorka u ck(dětská).Práce mě moc baví a to sem dělala u ck Exim tour 2x za rok a pak u ck Fischer.Tento rok letím dělat animátorku opět u ck fischer,ale příští rok se chystám dělat animátorku u ck blue-style.Nemáte někdo nějaké zkušenosti?Budu za ně velice ráda.Každopádně u fischera už asi příští rok animátorku dělat nebudu,sice je to skvělá ck,ale chci zkusit jestli ještě někde nebude líp.Ale každopádně řikám aby jste měli taky jak já hodnotím dělat animátora u fischera:je to tu prima
Exim tours:děti to v tomhle clubu mango moc nebaví,program se mi nelíbil(už víckrát ne!)