A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

AIR BERLIN - skusenosti

20.02.2010 13:53:11 | mrska
mrska
dobry den, chcela by som sa opytat ake mate skusenosti s touto nizkonakladovou leteckou spolocnostou
dakujem za prispevky
z
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Jitka 01.12.2017 18:02
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

Tak posun .. kolega našel ve schránce dopis, že pohledávky za Air Berlin převzala nějaká další německá společnost. A kolega má vyplnit dotazník, napsat výši škody, kterou nárokuje a poslat zpět, bude zařazen mezi dlužníky. Dostal už i předepsanou obálku, musí si jedině zaplatit známku.

Jitka 03.11.2017 22:04
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

Spolu s letenkou jste dostala smlouvu o pojištění (pokud jste si pojištění nesjednávala sama), kde je uvedeno, u koho jste pojištěni. A té pojišťovně nahlaste škodní událost.

Neregistrovaný uživatel
03.11.2017 20:28 85.71.187.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

rada bych reagovala, mate prosim info kam se presne obratit na to cestovni pojisteni? koupila jsem pred par dny letenku u Air Berlin i s pojistenim kvuli stornu letenky a abych pravdu rekla nevim jak dal postupovat. moc diky za jakekoliv info.
ketyteim@seznam.cz :-\

Neregistrovaný uživatel
21.10.2017 23:27 178.143.176.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

Tie najhoršie!!!

Neregistrovaný uživatel
21.10.2017 23:24 178.143.176.***
Re: Už nikdy víc  

Mala som zakúpenú letenku Praha-Berlín-Chicago a späť. Bola kúpená 1.8.2017 a návrat sa mal uskutočniť 28.9.2017. Pri návrate pri check-in mi oznámili, že táto spoločnosť už do Chicaga nelieta a nikto zo spoločnosti tam už tri dni nie je. Nikto mi vopred nič neoznámil ani nezabezpečil náhradný let takže som si musela kúpiť na letisku novú letenku s inou spoločnosťou a za horibilnú sumu (našťastie som mala ešte nejaké financie na kreditnej karte), aby som sa mohla dostať domov. Cestovná kancelária, ktorá mi letenku predala sa zachovala úplne neprofesionálne vyhlásením, že oni o krachu spoločnosti nevedeli. Chcela by som vedieť ako mám postupovať pri žiadaní o finančnú náhradu. Sú to všetci pekní hajzli.

Neregistrovaný uživatel
16.10.2017 18:04 95.85.240.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

:'( :'( :'(řešíme stejný problém...zatím bez jakékoliv zprávy a kontaktu...je nám z nich fakt zle,,,, :-S :-S :-S

Jitka 08.10.2017 12:56
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

Známý řešil s Air Berlin kompenzaci za zpožděný let. Řešil to pomalu rok, Air Berlin mu nabízela náhradu ve směšné výši a slevou z další letenky, jejich poslední nabídkou bylo nějakých 1.000 EURo převodem na účet. Známý nárokoval 2.400 EUR, tak na jejich nabídku nepřistoupil. A nyní lituje, že to nevzal. Obrátil se i na Evropské spotřebitelské centrum. A ti mu v posledním e-mailu napsali, že kvůli té insolvenci budou dosavadní pohledávky velmi těžko vymahatelné. A nemůžou mu ani doporučit další postup ve formě občanskoprávní žaloby, protože s ohledem na celkový dluh letecké společnosti není pravděpodobné, že by se mu touto cestou podařilo nárok fakticky vymoci.

Psát na Evropské spotřebitelské centrum tedy nemá cenu, víc vám stejně nenapíšou.
Pokud jste platili letenku kartou, zkusila bych nárokovat vrácení peněz po bance.
A pokud máte pojištěno v rámci cestovního pojištění storno letenky/dovolené, nahlásila bych škodní událost a nárokovala bych aspoň částečnou kompenzaci tam.

Neregistrovaný uživatel
06.10.2017 09:48 89.24.159.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

Také řešíme zrušení letu, Praha - New York a zpět. Zadali jsme storno letenky a u banky charge back, čekáme na vyjádření. Místo vysněné dovolené budeme sedět doma na zadku.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
04.10.2017 16:33 95.85.240.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

ahoj jsme na tom podobně.Řešíme co dál..přišli jsme o 46 tisíc,,podle mě jsou to zloději,nikde žádné odvolání a dovolená v trapu..

Neregistrovaný uživatel
04.10.2017 09:56 90.182.5.***
Re: AIR BERLIN - skusenosti  

V cervenci jsem si zakoupila letenky z Prahy do San Franciska a zpet (od Air Berlin na konec rijna) pres Pelikan.cz. Koupila jsem si je s predstihem aby byly cenove vyhodnejsi. Vcera jsem dostala zpravu od cestovniho agenta, ze oba dalkove lety z meho itiniare byly zruseny. Pry musim zazadat o storno, ale momentálně se letenky koupene před 15.8. (kdy byla insolvence Ari Berlin vyhlasena), nerefunduji. Coz znamena, ze ted nedostanu zadnou kompenzaci a navíc si muzim koupit nove letenky, které jiz mají daleko vyssi cenu. Je vůbec legalni takto postupovat proti zákazníkovi? Není nejak ochrana nasich prav? Jak mam v teto situaci postupovat? Predem dekuji za pomoc s resenim meho pripadu. :-(

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze