A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová

01.01.2011 18:59:26 | AdriaticOnline
AdriaticOnline
CA Dagmar Navrátilová - specialista na ubytování v Chorvatsku www.adriaticonline.cz
Prosíme naše klienty, aby ohodnotili služby naší CA i negativní reakce nám pomohou ke zkvalitnění našich služeb. Děkujeme
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
02.06.2016 15:24 193.86.26.***
Recenze  

Po jednom telefonátu nejspíše s panem Knapem jsem se přesvědčila, že jde opravdu o velice arogantního a hrubého člověka.

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
11.01.2016 17:19 89.173.88.***
neaktualizovana databaza  

Som veľmi rozcarovany že taký špecialista na dovolenky v chorvátsku a s takou databazou apartmanou si môže dovoliť mať na svojej stránke aj pol roka neaktualizovane terminy. Tento rok som sa snažil v predstihu vybrať letnú dovolenku.keď sme konečne našli to co by sa nám pacilo a nie za cenu tisicok eur sme po rezervacii vytriezveli. Resume: Nie je možné.vypredane na dane obdobie. Ok,skusil som ešte jeden a výsledok ten istý. To ma tak znechutilo ,že tohto roku cez túto stránku,resp.databazu nie,a do chorvátska asi tiež nie.

Milan zethy,zvolen,Slovakia.

  • Anonym (3)
AdriaticOnline.cz
22.03.2014 10:44 79.127.136.***
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Ano - podmínky storna jsou odlišné a protože jste nás zde nazval "vydřiduchy" tak jsem vám zaslal podmínky ostatních. Ano pokud stornujete 100 dní předem tak jsou naše podmínky 40% konkurence pouze 20% - a proto jsme vydřiduši.
Ale u nás je 40 % storna např. do 30 dní a konkurence již má 70 %, ale protože se to hodí porovnat pouze v jedné konkrétní situaci - tak jsme vydřiduši.
Nikoho nenutíme si u nás objednávat ubytování a každého upozorňujeme na všeobecné podmínky - a nejsou psané malým písmem.
Takže v čem je problém ?
problém je v tom, že nikdo nic nečte a potom si chladí žáhu na nás.
A to se nebudu bavit o tech pomluvách co tu jsou prezentovány níže: Nespokojený (213.151.87.***) - že bychom podnikali bez oprávnění.
Ano stěžujte si na to, že ubytování neodpovídalo popisu apod.
Nestěžujte si na to, že neumíte číst resp., že si čtete jen co se komu hodí.
Snažíme se podnikat seriózně, ale máme také nějaké smluvní podmínky vůči pronajimatelům a ty musíme dodržovat. A pokud někomu podmínky nevyhovují - musí hledat tam, kde mají podmínky lepší.

Globík 21.03.2014 17:34
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Toto: "CK a CA, které prodávají i ubytování v apartmánech v Chorvatsku, mají storno podmínky shodné u všech produktů. Ať už to mají nasmlouváno jakkoli" jsem nemyslel tak, že každá CK nebo CA má storno podmínky shodné s ostatními CK nebo CA. Ale že každá normální CK nebo CA má shodné podmínky pro všechny své produkty. Adrialin má odlišné podmínky pro hotely a pro apartmány, ale domnívám se, že toto je diskuze o českých CK a CA, takže uvádět příklady německé nebo chorvatské agentury není příliš vypovídající. Nicméně:
Link na Adriagate hází Server Error. Takže neporovnám. Ale Adrialin má stornopodmínky na apartmány tyto (tedy zcela odlišné od vašich):
7.2. Náš paušalizovaný nárok na poplatky za odstoupení činí u apartmánů, apartmánových domů, penzionů, pokojů, výletů a mobilních domů:
- v případě odstoupení od smlouvy v období do 61. dne před zahájením zájezdu: 20 % ceny zájezdu
- v případě odstoupení od smlouvy od 60. do 35. dne před začátkem zájezdu: 50 % ceny zájezdu
- Při zrušení od 34. do 14. dne před zahájením zájezdu: 70 % ceny zájezdu.
- Při zrušení od 13. do 2. dne před zahájením zájezdu: 90 % ceny zájezdu.
- při pozdějším odstoupení nebo v případě, že neodcestujete: 95 % z ceny zájezdu

  • Anonym (1)
AdriaticOnline.cz
21.03.2014 12:44 79.127.136.***
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Např má tato agentura http://www.adrialin.cz/agb.html stejné podmínky storna jako tato třeba tato http://www.adriagate.com/Chorvatsko-cs/O-nas/Vseobecne-podminky. A tímto končím s vysvětlováním a všem doporučuji číst vše co je napsáno a nejenom to co se komu hodí

Adriaticonline
21.03.2014 12:29 79.127.136.***
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Ne nejsou - když jste tak chytrý - podívejte se na zprostředkovatele ubytování - každý má podmínky strona nastaveny jinak.

Globík 21.03.2014 12:04
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

CK a CA, které prodávají i ubytování v apartmánech v Chorvatsku, mají storno podmínky shodné u všech produktů. Ať už to mají nasmlouváno jakkoli.

Neregistrovaný uživatel
21.03.2014 11:45 79.127.136.***
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Jenže storno podmínky při zprostředkování ubytování se liší od např. zájezdů - je to úlně jiný trh. Zkuste trochu zapátrat a zjistíte proč to tak je.

Globík 21.03.2014 11:29
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

Ano, naprosto souhlasím. Ale na trhu jsou obvyklé určité stornopodmínky. Ty vaše jsou krajně nestandardní, aniž byste měli výrazně odlišný produkt, který by tomu dával důvod.

  • Anonym (2)
Adriaticonline
21.03.2014 11:07 79.127.136.***
Re: AdriaticOnline.cz - CA Dagmar Navrátilová  

A vy znáte nějaké 100% pojištění storna - pokud ano tak sem s ním.
Pokud je nám známo, tak pojištění u komerčních pojišťoven máte minimální spoluúčast 20%. A ještě musíte prokázat, že se jedná o nemoc nebo úmrtí apod. u nás nemusíte nic prokazovat.
Ano nic není dokonalé a netvrdíme, že jsme dokonalý.
Ale není o to formě pojištění, ale problém je v tom, že 70% klientů si nesjedná žádné pojištění storna a dokonce ani cestovní a pak se diví, že jsou nějaké problémy.
Je přece svobodná volba klienta jestli se pojistí nebo nepojistí a pokud zvolí tu druhou možnost musí počítat také s tím, že se něco stane a on bude škodný.

Zpět na všechny diskuze