Cestopisy

• Vytvořil/a Sally 05.11.2013

Pátý den se konečně vypravujeme do míst, kde se zrodila Afrodita z mořské pěny - Petra tou Romiou. I zde vydržíme tak tři hodinky a pak se vypravujeme do příjemného městečka Geroskipou. Navštívíme místní muzeum, podíváme se do nádherného kostela, projdeme po městě a pak zase zpátky na hotel.

Čtvrtý den vyrážíme do Marketu - Paphoské Agory. Byli jsme zklamáni, protože jsme očekávali trh a ne brněnskou Myší díru. Odsud pak pěšky přes Městský park na Křesťanské památky a Sloup sv. Pavla. Na oběd jsme zasedli do vynikající hospůdky s ještě lepší obsluhou přímo u vykopávek. Určitě to nebyl…

Třetí den našeho kyperského pobytu vyrážíme na jednu z nejkrásnějších kyperských pláží, a to do Korálové zátoky. Protože nejsme plážoví povaleči, okolo poledního vyrážíme zpátky do hotelu a pak se vracíme na místo zvané Královské hrobky. Králové zde sice nebyli nikdy pohřbeni, ale pompéznost…

• Vytvořil/a Sally 05.11.2013

Ve středu se jdeme dopoledne máčet do moře. Po poledni se vypravíme na hotel, kde ze sebe smyjeme slanost a pak na oběd. Po obědě se vypravujeme do města na Paphos Castle a pak do archeologického parku na unikátní mozaiky. Krásně strávený druhý den na Kypru.

• Vytvořil/a Sally 04.11.2013

Konečně, po peripetiích, které vznikaly okolo naší dovolené, odlétáme z Brna na Kypr. Čekáme, čím nás Kypr překvapí, co nám ukáže a jaké to vůbec bude, dovolená v červenci v takovém prostředí. Ale to už je na dalších místo-cestopisech.

• Vytvořil/a Blue.blue 02.11.2013

aneb jak jsme se synem Vojtou vydali "objevit Ameriku" - New York, Niagarské vodopády... TRASA: PRG-LHR/LONDON HEATHROW-JFK/NY ... NYC- WATKINS GLEN STATE PARK - NIAGARA FALLS/CAN- ONTARIO, TORONTO - THOUSAND ISLANDS - NYC – JFK/NY - LHR - MAN/MANCHESTER : MANCHESTER UNITED STADIUM TOUR -…

• Vytvořil/a Milka121 01.11.2013

Kréta... Kréta nádherná, barevná a voňavá, rozmanitá, Kréta plná zážitků, emocí a splněných snů. Krétu nelze do detailu popsat, Krétu je třeba vidět, cítit, ochutnat, prostě zažít.

• Vytvořil/a Leňule1 16.10.2013

Naše první cesta na vlastní pěst do exotické země...navštívili jsme 4 ostrovy (Koh Phi Phi, Koh Jum, Koh Lanta, Koh Lipe) a Bangkok.

• Vytvořil/a walderova 20.09.2013

Přestěhovala jsem se na Taiwan, kde na jedné z místních universit dělám půl roční kurz čínštiny. O vyrovnávání se s místní kulturou a o absurdních situacích, do kterých se dostávám překvapivě často, píšu na svém blogu: http://tchajwan.wordpress.com/

• Vytvořil/a jitkasaf287 16.09.2013

Černá Hora 5.-11.8.2013 Příjemně strávený týden plný sluníčka, koupání a zážitků.

• Vytvořil/a pajadan 13.09.2013

Jsme mladý pár baťůžkářů, kteří vyrazili do Indonésie na ostrovy Flores, Lombok, Bali a Jáva + nějaké menší. Vzhledem k tomu že jsme studenti, volili jsme co nejlevnější variantu.

• Vytvořil/a SEBA2 12.09.2013

35 dní poznání,hlavně u místních lidí.

• Vytvořil/a Francisc 06.09.2013

cestopis popisuje prázdninovou cestu na chalupu ve vesnici Alexeevca (v okrese a župě Edineț) na severu republiky Moldova, součástí cesty je i výlet do metropole Chișinău

• Vytvořil/a kluzo 06.09.2013

Město Pag na stejnojmenném ostrově přes Slovensko, Maďarsko (Sárvár), Plitvická jezera. V místě pak projetý celý ostrov a jednodenní výlet do Zadaru.

• Vytvořil/a didule 30.08.2013

z Memmingenu do Marakeshe sami

• Vytvořil/a PetraCC 29.08.2013

Pohádka Tísíc a jedné noci..